Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Adminisztrációs vezető
+36304757306
cintia.danka@paulik.hu
Feladatom az adminisztráció koordinálása, mely biztosítja a cég mindennapi
működésének hatékonyságát és gördülékeny működését. Kiemelten fontos
számomra, hogy a belső munkafolyamatok zökkenőmentesen működjenek, és a
csapatom révén a cég minden részlege megfelelően el tudja végezni feladatait.
A szakmai pályafutásom kezdetén 6 évig dolgoztam adóügyi előadóként, valamint
anyakönyvvezetőként, ahol elsajátítottam az adminisztrációs és jogi háttér kezelését,
a precizitás és a szabályozások betartásának fontosságát. Ezt követően 4 évet
dolgoztam banki szektorban, mint univerzális tanácsadó és kisvállalati ügyintéző,
ahol pénzügyi, ügyfélszolgálati és tanácsadói tapasztalatokat szereztem és
fejlesztettem a kommunikációs és problémamegoldó készségemet.
A Paulik Fafeldolgozó Kft-hez 2024. októberében csatlakoztam pénzügyi
adminisztrátorként, és az itt töltött idő alatt átfogó ismereteket szereztem a cég
működéséről, valamint a pénzügyi és adminisztratív folyamatok kezeléséről.
2025. június 1-jétől irodavezetőként végzem a munkát, ahol célom, hogy tovább
erősítsem a cég belső adminisztratív és pénzügyi folyamatait, segítve ezzel a
csapatot és a vállalat fejlődését.